Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 31, 2004
Image Size
57.3 KB
Resolution
397×500
Thumb

Stats

Views
46,763 (6 today)
Favourites
219 (who?)
Comments
118
Downloads
4,803 (1 today)
×
Pepper Weird 2 by Artgerm Pepper Weird 2 by Artgerm
Hmm..yup....a weird looking secretary. :)
Add a Comment:
 
:iconhassock:
Hassock Featured By Owner Sep 16, 2004
cuteeeeeeeeeee ^_^ i love her !!!!!!!!!
Reply
:iconbellapurpley:
bellapurpley Featured By Owner Sep 16, 2004
amazing work

she's very cute ^_^, and reminds me of dobby the house elf in harry potter (especially by the american illustrators work)

--
Ovel sais HI! :D
Reply
:icondoafox:
DoaFox Featured By Owner Sep 5, 2004
Cuuute! I could eat it.
Reply
:iconpepius:
Pepius Featured By Owner Sep 4, 2004
Mmm... freaky... :)
Reply
:iconboombanda:
boombanda Featured By Owner Sep 4, 2004
She almost looks like a wooden doll. O: I love it.
Reply
:iconaibrean:
aibrean Featured By Owner Sep 4, 2004  Professional Interface Designer
aw this is cute!
Reply
:iconsquishart:
squishart Featured By Owner Sep 3, 2004  Professional General Artist
I really love your painting style. It's expressive without losing details, which is something i have a hard time with. anyways, this image is cool. :)
Reply
:iconpopstar:
Popstar Featured By Owner Sep 2, 2004
It reminds me of American McGee's Alice in Wonderland game (awsome game!). Like the Red Queen or something! :D anyways, awsome work!
Reply
:iconwataame:
wataame Featured By Owner Sep 1, 2004
shes adorable!
Reply
:icontenshiryuu:
Tenshiryuu Featured By Owner Sep 1, 2004
Cute, but kinda scary. I like the long shoes.
:ninjastar:
Reply
:icone-melo:
e-melo Featured By Owner Sep 1, 2004  Professional Digital Artist
Nice! ^^ what technique did u use?
Reply
:iconsplitt:
SpLiTT Featured By Owner Sep 1, 2004  Hobbyist Artist
LOOL =)
Reply
:iconazathoth-the-second:
azathoth-the-second Featured By Owner Sep 1, 2004  Hobbyist Photographer
She's an Executive Administrative Assistant.:)
Reply
:iconliquidd-1:
liquidd-1 Featured By Owner Sep 1, 2004  Professional General Artist
uh...yeah, I agree. Weird. Different kind of Pepper, but still cool.
Reply
:iconsquirrelhunter17:
SquirrelHunter17 Featured By Owner Sep 1, 2004
who is pepper? ive only seen her from u. is she from an old show or something? or is she a creation of yours?

anyway this one is odd, very.
Reply
:iconstreethawk:
streethawk Featured By Owner Sep 1, 2004
hehe very very very weird idd :o but i like this
+fav
Reply
:iconmunia:
Munia Featured By Owner Sep 1, 2004
She is weird, indeed...
Reply
:icondaniel4ing:
Daniel4ing Featured By Owner Aug 31, 2004  Professional Interface Designer
ghehe... looks very cool :)
Reply
:iconmichelln:
michelln Featured By Owner Aug 31, 2004
This is one of my favourite Pepper designs, it's quite original and i love the ?quirky-ness
Reply
:iconghettofs:
ghettofs Featured By Owner Aug 31, 2004
haha that's awkward...haha nice job
Reply
:icons-morph:
S-Morph Featured By Owner Aug 31, 2004
Really funny, love the helmet. congratulations master of all styles!
Reply
:iconchibihellkitty:
ChibiHellKitty Featured By Owner Aug 31, 2004
mmm id do her ;) O_o lmao
thats cool man lol
Reply
:iconthetrieckel:
TheTrieckel Featured By Owner Aug 31, 2004
WHOA!:wtf: crazy!
Reply
:icondemon-taijiya:
Demon-Taijiya Featured By Owner Aug 31, 2004  Hobbyist Digital Artist
Hehehehe -giggle- cute, nice job :clap:
Reply
:iconasclaire:
asclaire Featured By Owner Aug 31, 2004
That's the cutest creature I've ever seen ! Lovely :)
Reply
:icongone-batty:
Gone-Batty Featured By Owner Aug 31, 2004  Student Digital Artist
Aww, she reminds me a bit of the house-elves in Harry Potter for some reason, without an oddly shaped nose of course! :D
Reply
:iconcashshoe:
cashshoe Featured By Owner Aug 31, 2004
hehe so cute! and the little wave is so charming :3
cool colouring technique too, very rough but percise; love it!
Reply
:iconmattgamer:
mattgamer Featured By Owner Aug 31, 2004  Professional Digital Artist
YAY! Looks like something out of Alice In Wonderland!
Lovely secretary! ^^ Do you have a REAL secretary, Stan?

mG
Reply
:iconartgerm:
Artgerm Featured By Owner Aug 31, 2004  Professional Digital Artist
Thank! Haha no i dun have a real secretaty....would love to have one. haha...
Reply
:iconmattgamer:
mattgamer Featured By Owner Sep 2, 2004  Professional Digital Artist
Oh, man. I thought Kai was your secretary! HAHA... silly me.

mG
Reply
:iconartgerm:
Artgerm Featured By Owner Sep 2, 2004  Professional Digital Artist
haha....dun let him hear this....he has a fragile heart.
Reply
:iconmattgamer:
mattgamer Featured By Owner Sep 3, 2004  Professional Digital Artist
Yes, Kai has a fragile heart and a good collection of knifes. Have you seen them? I'm scare I will when I meet him someday. (haha)

mG
Reply
:iconmetalbitt:
metalbitt Featured By Owner Aug 31, 2004
wow!
nice work!
:p
Reply
:iconnai:
nai Featured By Owner Aug 31, 2004
That's so nifty--You have so many styles it seems as though there's more than one artist sometimes.
Which makes me question, has anyone ever accused you of not having your own style? [n.n];;
Reply
:iconartgerm:
Artgerm Featured By Owner Aug 31, 2004  Professional Digital Artist
Thanks!

Styles to me is just like window skins and themes that you would like to dress your desktop up with. You will change them from time to time to keep your desktop look interesting to you. However no matter which skin u apply to your OS, the functionality of the OS doesn't change at all. Therefore, when I approach my art, I am just merely interpreting what I already known, in different styles, but the fundamentals such as shapes and forms, light and shadow, colour contrast and harmony, perspective and composition are still there, just that I chose to override some of them at times to create new styles.

So far no one seems to accuse me for having too many styles, and I am happy cos drawing the same style over and over again can really bore me to death. :)
Reply
:iconfbagunu:
fbagunu Featured By Owner Sep 2, 2004   Writer
right on!
Reply
:icondeborah-valentine:
Deborah-Valentine Featured By Owner Aug 31, 2004  Professional Traditional Artist
the continuing saga of your muse! another delight! i love seeing the brush strokes. very well done! perfect for what you are using it for!
Reply
:iconturbopat:
turbopat Featured By Owner Aug 31, 2004   Writer
i think it's great how you can do so much with just one character. i love the gesture she is making, btw.
Reply
:iconyellowsocks:
yellowsocks Featured By Owner Aug 31, 2004
Aaack! X3 I love your secretary!!!
Reply
:iconlu-da-chris:
lu-da-chris Featured By Owner Aug 31, 2004
I think some one stole her desk and secratary belongngs lol
Reply
:iconmysticfaerie:
MysticFaerie Featured By Owner Aug 31, 2004
Odd, but very cute :)
Reply
:iconlapidarynytemare:
LapidaryNytemare Featured By Owner Aug 31, 2004   Interface Designer
She's scaring me.
Reply
:iconjohn2dope:
john2dope Featured By Owner Aug 31, 2004
that is pretty weird, but cool at the same time, i think you shoulda put a drop shadow on it so it looked like it was sitting on deviant.
Reply
:iconreiq:
reiq Featured By Owner Aug 31, 2004  Professional Filmographer
nice colors!!!
Reply
:iconimperfect-angel:
imperfect-angel Featured By Owner Aug 31, 2004  Hobbyist Photographer
lol... that's so cute :giggle: I love the coloring and how the style is semi-3D looking. Very nice work :-)
Reply
:iconcandiice:
candiice Featured By Owner Aug 31, 2004   Interface Designer
Cute :D It reminds me of James and the Giant Peach somewhat. Very nice :D
Reply
:iconpyropanda:
PyroPanda Featured By Owner Aug 31, 2004
XD lol, that's so cute! I like the artstyle you used for it!
Reply
:iconlstjules:
lstjules Featured By Owner Aug 31, 2004  Professional Digital Artist
very cute
Reply
:iconbana-chan:
bana-chan Featured By Owner Aug 31, 2004   Traditional Artist
Aw, that's so cute! Somehow reminds me of Joe Sorren, but yeah... that's just me... -__-
Reply
:iconxframation:
xframation Featured By Owner Aug 31, 2004
nice nice nice nice nice nice nice nice nice nice nice...
Reply
Add a Comment: